Servei durant la COVID-19

Servei durant la COVID-19 - COMAIGUA

Des de Comaigua volem transmetre a la ciutadania de les poblacions en les quals gestionem el servei municipal d'aigua que els serveis de proveïment i sanejament estan plenament assegurats amb les mateixes garanties, qualitat i seguretat que fins ara. Els actuals processos de tractament i els paràmetres de control de l'aigua de consum garanteixen la qualitat sanitària i no es veu afectada per l'actual situació. La companyia està en tot moment en comunicació amb les autoritats sanitàries al capdavant de la situació actual.

 

  • Pots continuar realitzant les teves gestions comercials

    Hem reforçat els canals d'atenció no presencial. Pots contactar amb nosaltres a través de qualsevol d'aquests canals. Els canals presencials s'han adaptat i és necessari sol·licitar cita prèvia. Consulta el calendari del teu municipi fins al juny de 2021 aquí. A partir del juliol, els horaris de les nostres oficines tornen a la normalitat. Consulta'ls accedint al teu municipi.                                              
  • Continuem treballant amb normalitat

    A Comaigua, en coordinació amb els ajuntaments, hem implantat un conjunt de mesures preventives encaminades a protegir la seguretat sanitària de tots els nostres empleats, així com a garantir el funcionament normal de les xarxes de subministrament que operem. La creació d'equips independents de treball operatiu, el reforç de les mesures d'higiene, la implantació del teletreball i l'aprovisionament de material necessari per a assegurar la continuïtat del servei són algunes de les diferents iniciatives que hem dut a terme.
  • Fem costat a treballadors autònoms o Pimes

    Si no poguessis fer front al pagament de la teva factura contacta amb nosaltres i analitzarem les diferents possibilitats que tenim per a ajudar-te.
  • Continuem atenent les avaries

    Els nostres equips tècnics continuen atenent les avaries que es puguin produir tant en les xarxes de distribució com de sanejament. Seguim a la teva disposició per a atendre incidències les 24 hores del dia. Aquests dies hi ha menys operadors/as atenent les trucades, per la qual cosa et demanem que tinguis una mica de paciència o ens contactis a través d'altres canals.
Rep tot el nostre suport en aquests moments difícils que estem segurs que superarem junts molt aviat.