NOTÍCIES

Pantà de Riudecanyes - Baix Camp

Reptes i oportunitats en la gestió de l’aigua al Baix Camp

La gestió dels darrers anys ha posat de manifest una clara necessitat d’apostar per la transformació digital dels serveis del cicle de l’aigua. A Comaigua, responem amb solucions sostenibles que impulsen projectes hídrics resilients.

Comaigua obre un punt d’atenció a Les Basses amb el suport de l’Ajuntament de Cambrils

Comaigua obre un punt d’atenció a Les Basses amb el suport de l’Ajuntament de Cambrils

Comaigua continua ampliant la seva xarxa d’atenció descentralitzada per acostar els serveis d’aigua a tota la ciutadania. A partir d’ara, els veïns i veïnes de Cambrils disposaran d’un nou punt d’atenció “Estem AMB TU”, que funcionarà el primer dilluns de cada mes a les oficines dels Serveis Bàsics d'Atenció Social de l’Ajuntament, ubicades al Centre Cívic Les Basses (carrer de Sant Pere, 32). L’atenció serà presencial a partir del 6 d’octubre, en horari de 9 a 13 h, i no caldrà demanar cita prèvia.

Aquest nou espai és fruit d’un conveni entre Comaigua i l’Ajuntament de Cambrils, i té com a objectiu facilitar l’accés als serveis d’aigua d’una manera més personalitzada, inclusiva i sostenible. El servei s’adreça especialment a persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió social, oferint atenció propera, assessorament individualitzat i suport per accedir a tarifes i bonificacions socials.

Els usuaris podran realitzar tràmits habituals com contractacions, consultes i pagaments de rebuts, així como sol·licitar tarifes o bonificacions socials. També rebran consells d’estalvi i una orientació personalitzada, basada en l’anàlisi de les seves necessitats i hàbits de consum, per identificar la tarifa més beneficiosa i oferir els avantatges vigents en cada cas.

Aquest és el segon punt d’atenció que Comaigua posa en marxa a Cambrils, després de la bona acollida del primer, inaugurat l’any passat al costat del mercat setmanal. Amb aquesta iniciativa, l’empresa reafirma el seu compromís amb les persones i amb un model de servei que elimina barreres digitals, econòmiques i d’accessibilitat, posant especial atenció en situacions excepcionals que requereixen respostes adaptades.